måndag 4 april 2016

Min önskelista för april

April månad fortsätter med kalas, kompishäng och massa andra roligheter så det är bara att bita ihop och köra på.

Min träningsplanering är inte speciellt planerad eller strukturerad just nu, inte heller speciellt upplyftande iom att jag är så tom på energi. Styrketräning går liksom bort lite grann så jag kör ett sorts triathlon varje gång jag är på gymmet just nu bestående av löpband, crosstrainern och avslutning på motionscykeln. Skönt får då hinner jag inte tröttna och min 45 min är perfekt för då hinner jag kolla på ett avsnitt av "Wentworth" (tips!) som är nuvarande tidsfördrivet.

I övrigt önskar jag av april:

lite mera värme
lite mera sol
att vi får sålt bilen snabbt och dyrt
massa familjetid
att ryggen blir bättre så jag kan börja lyfta tungt igen när jag soppat klart

Finns massa mer saker jag önskar mig men om ovanstående faller in så är jag nöjd för tillfället, mycket av det andra är saker som jag inte kan påverka så hoppas på att med positivt sinne blir livet till ett positivt minne (cheesy, I know!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar!